Zatrudniasz ludzi.

Czasami widzisz, że dzieje się z nimi coś złego, że mają problemy, są przybici, wypaleni zawodowo.

Chcesz pomóc.

Co jako pracodawca możesz zrobić? Czy możesz pytać pracownika o jego problemy? Czy możesz nakazać mu leczenie? Albo inaczej zaoferować wsparcie psychologiczne? Na co pracodawcy pozwalają przepisy?

Czy te przepisy w ogóle nadążają za potrzebami współczesnych pracowników? A może nadszedł czas na zmiany, które pomogą im jeszcze bardziej, jednocześnie szanując prawa do prywatności oraz godności?

W najnowszym artykule opublikowanym na Prawo.pl Bartłomiej Dąbal z praktyki prawa pracy BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy analizuje, na ile przepisy chronią dobrostan psychiczny pracowników. Wskazuje też, gdzie kończy się odpowiedzialność pracodawców w tej kwestii.

Zapraszamy do zgłębienia tematu – to lektura dla wszystkich, którzy interesują się zmianami na rynku pracy i rolą pracodawców w trosce o zdrowie psychiczne zatrudnionych. Więcej na ten temat przeczytają Państwo w artykule na Prawo.pl.

Kliknij, aby przeczytać.