Zapraszamy do udziału w konferencji „Customer Relations Forum”, która odbędzie się 29-30 marca w formule online. Konferencja będzie przepełniona najważniejszą, najciekawszą merytoryką oraz najlepszymi case studies. Organizatorzy skupiają się na wymianie doświadczeń, ale przede wszystkim na poznaniu sprawdzonych narzędzi i sposobów na skuteczne budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientem.
Kancelarię BWHS będzie reprezentować mec. Katarzyna Racka, wspólniczka w Kancelarii odpowiedzialna za praktykę prawa konkurencji i konsumentów.
Omówi m.in.:
1. wpływ wdrożwpływ wdrożenia dyrektyw Omnibus, Cyfrowej i Towarowej na ofertę produktową dla konsumentów – więcej plusów czy minusów:
a. komunikacja z klientem – jakie obowiązki informacyjne ma przedsiębiorca
b. prezentowanie i weryfikacja opinii klientów
c. promocje cenowe po zmianach
d. czy można zmieniać cenę usługi w trakcie trwania umowy, tzw. klauzule inflacyjne – na co uważać
e. rola platform handlowych (marketplace) – plasowanie ofert
2. ograniczenia w umowach między dostawcą i dystrybutorem detalicznym dotyczące oferowania produktów na platformach.
Zapraszamy do zapisów ⬇