Zapraszamy do zapoznania się z publikacją, którą przygotowały r.pr. Katarzyna Racka oraz r.pr. Iwona Kacprzak.
𝗡𝗲𝘄 𝗕𝗲𝘀𝘁 𝗢𝗳𝗳𝗲𝗿 a zgody marketingowe i RODO, który ukazał się w dniu 4 maja 2022 roku na portalu TELKO.in. Jest to drugi z serii artykułów poruszających kwestie NBO.
𝗪 𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝗸𝗮𝗰𝗷𝗶 𝗺.𝗶𝗻.:
- czym jest NBO,
- zgody marketingowe na gruncie przepisów telekomunikacyjnych i RODO,
- najważniejsze elementy treści klauzuli marketingowej,
- konsekwencje braku zgody na marketing bezpośredni,
- tzw. rozporządzenie e-privacy.
Ciekawostką jest, że projektowane rozporządzenie 𝗲-𝗽𝗿𝗶𝘃𝗮𝗰𝘆, które zawiera regulacje związane także z marketingiem bezpośrednim, nakłada obowiązek oznaczania połączeń marketingowych specjalnym prefixem.
Użytkownik końcowy będzie mógł zdecydować o odbyciu rozmowy bądź odrzuceniu połączenia. Takie rozwiązanie bez wątpienia będzie korzystne dla odbiorców usług, jednak jak wpłynie na cały rynek usług?
Cały tekst pod linkiem: https://www.telko.in/new-best-offer-a-zgody-marketingowe-i-rodo