Zapraszamy do zapoznania się z publikacją, którą przygotowały r.pr. Katarzyna Racka oraz r.pr. Iwona Kacprzak.

𝗡𝗲𝘄 𝗕𝗲𝘀𝘁 𝗢𝗳𝗳𝗲𝗿 a zgody marketingowe i RODO, który ukazał się w dniu 4 maja 2022 roku na portalu TELKO.in. Jest to drugi z serii artykułów poruszających kwestie NBO.

𝗪 𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝗸𝗮𝗰𝗷𝗶 𝗺.𝗶𝗻.:

  • czym jest NBO,
  • zgody marketingowe na gruncie przepisów telekomunikacyjnych i RODO,
  • najważniejsze elementy treści klauzuli marketingowej,
  • konsekwencje braku zgody na marketing bezpośredni,
  • tzw. rozporządzenie e-privacy.

Ciekawostką jest, że projektowane rozporządzenie 𝗲-𝗽𝗿𝗶𝘃𝗮𝗰𝘆, które zawiera regulacje związane także z marketingiem bezpośrednim, nakłada obowiązek oznaczania połączeń marketingowych specjalnym prefixem.

Użytkownik końcowy będzie mógł zdecydować o odbyciu rozmowy bądź odrzuceniu połączenia. Takie rozwiązanie bez wątpienia będzie korzystne dla odbiorców usług, jednak jak wpłynie na cały rynek usług?

 

Cały tekst pod linkiem: https://www.telko.in/new-best-offer-a-zgody-marketingowe-i-rodo