Od 13 grudnia 2024 r. obowiązuje nowe rozporządzenie unijne, czyli GPSR. Producenci, dystrybutorzy, importerzy czy sprzedawcy na odległość są zobowiązani do zapewnienia bezpieczeństwa sprzedawanych produktów oraz dostosowania swoich platform handlowych do nowego prawa.

👉Jak to zrobić? O czym warto pamiętać?

Z pomocą przychodzi praktyczny poradnik prawny przygotowany przez Ewę Sitarz z BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy, który ukazał się w nowym numerze magazynu E-commerce w Praktyce Marketer+.

A w nim:

🔸czym jest GPSR,

🔸jakie informacje należy umieścić na karcie produktu,

🔸co powinno się znaleźć na opakowaniu produktu lub w dołączonym do niego dokumencie,

🔸co należy do obowiązków dostawców internetowych platform handlowych,

🔸czym są kontrola zdalna i zakup kontrolny i w jaki sposób przebiegają,

🔸jakie kary grożą za nieprzestrzeganie nowych przepisów.

Kliknij, aby przeczytać.