Rynek e-commerce dynamicznie ewoluuje, stawiając przed sprzedawcami liczne wyzwania. Intensywna konkurencja i presja cenowa, konieczność śledzenia innowacji technologicznych, zmienne preferencje i zachowania konsumentów, dostosowywanie się do przepisów i regulacji – to tylko niektóre z problemów, z jakimi muszą się zmierzyć właściciele sklepów internetowych.
Z myślą o wsparciu tego obszaru powstał e-book „Dochodowy e-commerce 2024”, którego wydawcą jest E-commerce w Praktyce i Marketer+. Zawiera on praktyczne wskazówki ekspertów, informacje o najnowszych rozwiązaniach technologicznych oraz ciekawe case studies.
Jest nam niezmiernie miło, że eksperci BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy – Weronika Herbet-Homenda i Michał Starczewski, mogli również podzielić się wiedzą przy tym wydaniu, wskazując jak zgodnie z prawem prowadzić e-commerce w 2024 r.:
- jakie są nowe regulacje prawne w e-commerce,
- jak uniknąć dark patterns,
- jak oznaczać współprace z influencerami,
- czy treści AI chroni prawo autorskie,
- jak komunikować obniżki cen zgodnie z prawem.